Известие

Collapse
No announcement yet.

конверсия от 2.0 JTS на 2.0 v6 turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Конверсия от бензин на дизел е още по голям филм и то по скъп филм.
    Идеята на темата е ако някой някога е правил 147/156/гт със 166-цов 2.0 турбо мотор. Стана ясно че не е! Енд ъф стори.

    Comment


    • #32
      Имаше една 56-ца с V6 Turbo ама ГТ-то е по КАН както казаха колегите...

      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=14701
      Last edited by vegatta; d.m.y г., 13:38.
      Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
        Конверсия от бензин на дизел е още по голям филм и то по скъп филм.
        Идеята на темата е ако някой някога е правил 147/156/гт със 166-цов 2.0 турбо мотор. Стана ясно че не е! Енд ъф стори.

        BOBO EXTRIME е правил
        още в началото на темата съм ви написал
        156 не е никакъв проблем на се отработи и всичко да работи коректно
        но ГТ и 147 ????????????
        правя ГТ и всичко уча в движение и с цената на много средства
        защото в началото и аз си виках колко е слагам го
        но като го сложих и започна филма
        alfa GT q4 GTB 2268 VKLR Black Line
        alfa GT selespeed Edizione sportiva
        alfa GT 1.9jtd
        lancia tesis 2.0 20v turbo
        alfa brera 2.4 jtdm
        Audi A4 cabriolet
        VW Beetle cabriolet 1.8 turbo 300+++
        sigpic
        bySpaghetti PerformanceGarage

        Comment


        • #34
          Пичове ок имам вече друг JTS ще го обслужа и го мятам НО
          идеята е ако са толкова зле тия JTS-и по добре да дам една торба пари и да си го направя с надежден двигател

          само като гледам в гооглето "съджешчъните"
          Attached Files
          sigpic
          Alfa Romeo 166 V6 Turbo
          FIAT COUPE powered by Nitrous Oxide System

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от tahi Покажи съобщение
            Пичове ок имам вече друг JTS ще го обслужа и го мятам НО
            идеята е ако са толкова зле тия JTS-и по добре да дам една торба пари и да си го направя с надежден двигател

            само като гледам в гооглето "съджешчъните"
            Аха, ама те тия не ги гледай от после и ти като мене навремето .. Като да чукнеш в гугъла "какво си купих" - късно е чадо
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
              Аха, ама те тия не ги гледай от после и ти като мене навремето .. Като да чукнеш в гугъла "какво си купих" - късно е чадо
              не ме разбирай погрешно колата ми харесва много просто искам да знам какво да направя за да ме радва дълго време

              P.S. давайте някакви мнения
              -има ли доволни от JTS-а
              -има ли нещо специфично за масло, биелни и основни лагери (някакви подсилени или нещо подобно)
              -някаква превенция за удължаване на живота на двигателя
              Last edited by tahi; d.m.y г., 11:33.
              sigpic
              Alfa Romeo 166 V6 Turbo
              FIAT COUPE powered by Nitrous Oxide System

              Comment


              • #37
                Те ви и снимки на новия JTS
                и на лагери които взех за всеки случаи да му набия новички както и на масло 10w-60
                Attached Files
                Last edited by tahi; d.m.y г., 11:49.
                sigpic
                Alfa Romeo 166 V6 Turbo
                FIAT COUPE powered by Nitrous Oxide System

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от tahi Покажи съобщение
                  не ме разбирай погрешно колата ми харесва много просто искам да знам какво да направя за да ме радва дълго време

                  P.S. давайте някакви мнения
                  -има ли доволни от JTS-а
                  -има ли нещо специфично за масло, биелни и основни лагери (някакви подсилени или нещо подобно)
                  -някаква превенция за удължаване на живота на двигателя
                  В аутодата този мотор го дават само с 10W60, превенцията е както гъстото масло(срещу пад в налягането) така и навременна смяна на биелни лагери, не повече от 80хил от ремонт. Това си е лично мое мнение, така може да изкара 150хил след ремонт, което си е направо супер и обикновено следва разкостване. Едно комшийче си продаде GT-то със същият мотор, купувачът дойде при мен преди покупката да му търся кусури и общо взето беше ОК, а нашият го беше карал доста време без драми с двг и разбира се не му е първи собственик. Подсилени лагери няма тъй като те нямат работа да се трият във вала, там трябва да има стабилен маслен филм.
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • #39
                    tahi, не мога да видя маслото ти какво е в кашона, ама ако не е 10 В60, въобще не го слагай.
                    Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                    Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                    Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                    Comment


                    • #40
                      10w60 e
                      Attached Files
                      Last edited by tahi; d.m.y г., 12:19.
                      sigpic
                      Alfa Romeo 166 V6 Turbo
                      FIAT COUPE powered by Nitrous Oxide System

                      Comment

                      Working...
                      X